Sunday, February 3, 2019

باغ های دیدنی در شهر تورنتو

باغ موسیقی تورنتو
آکنده از طریق باغ موسیقی تورنتو در مرکز شهر Harbourfront هرگز قدیمی نیست و در واقع یک نقطه بسیار زیبا برای کشف در یک روز گرم و آفتابی در شهرستان است.

طراحی شده توسط جولی موریس مارشوی، کارگردان برجسته بین المللی Yo Yo Ma و طراح منظره جولی Moir Messervy، طراحی فضای سبز زرق و برق دار توسط بچ، به ویژه او سوئیت شماره 1 در G Major برای سلول بی تکونی همراه، BWV 1007، و هر قسمت از باغ مطابق به یک حرکت در قطعه. بنابراین اساسا، باغ مانند یک قطعه موسیقی لختی، حرکتی طراحی شده است. پذیرش رایگان است و باغ سالم است. شما همچنین می توانید به یک تور گشت و گذار رایگان بروید که از ماه ژوئن تا پایان ماه سپتامبر ارائه شده است.


سقف سبز پدیوم در تالار شهرداری
در زمانی که شما در مرکز شهر هستید، می توانید احساس راحتی کنید تا از شلوغی از تورنتو فرار کنید، اما یک تکه آرامش وجود دارد که شما به راحتی می توانید دسترسی پیدا کنید. سالن شهرداری خانه بزرگترین سقف سبز عمومی در تورنتو است که در بهار سال 2010 افتتاح شد. پیش از این، یک بشقاب غول پیکر از بتن اکنون یک فضای پرطرفدار سبز در قلب شهر و یک نقطه عالی برای دریافت هوای تازه است محیط اطراف زیبا. باغ های منظره ای، پیاده روی های عجیبی، حیاط ها، تراس ها و صندلی ها، و همچنین برخی از منظره های خوب شهر زیر را پیدا خواهید کرد. دسترسی به باغ سقف رایگان است و از دوشنبه تا جمعه از ساعت 7 صبح تا 9 بعدازظهر باز است. و تعطیلات آخر هفته و تعطیلات از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر

باغ ادواردز
ادواردز گاردنز دوزاژ زیبای باغی را به بازدیدکنندگان می دهد، زیرا این نیز محل باغ گیاه شناسی تورنتو است. فضای بی سر و صدا خانه باغ های راک، باغ های گل، چشمه ها، چرخ آب، گلخانه ها، پل های قوس چوبی و مسیرهای متعدد پیاده روی است که از آن لذت بردن از همه چیز است. باغ گیاه شناسی تورنتو اگر مایل هستید واقعا گیاهان زیبا را بدانید، باغ های گیاه شناسی تورنتو تورهای مختلف باغی و سایر برنامه های آموزشی و کارگاه های آموزشی را برای بزرگسالان و کودکان ارائه می دهد.

No comments:

Post a Comment