Friday, February 8, 2019

کدام کشور بهتر است برای اقامت دائم در کانادا یا استرالیا؟


هر دو کشور یک مقصد محبوب برای مهاجران هستند. بهتر است یا نه برای یک تصمیم گیری بر اساس عوامل مختلف، این واقعا یک ماده از نظر است. کانادا و استرالیا هر دو کشور دارای مقررات مشترک هستند و برخی از آنها متفاوت است. با این حال، در این مقاله، ما دو کشور را بر اساس عوامل مختلف مقایسه خواهیم کرد و در نهایت، شما تصمیم می گیرید که کشور بهتر برای اقامت دائم در کانادا یا استرالیا باشد؟
بیایید جنبه های مختلفی را در نظر بگیریم و سپس شما تصمیم می گیرید که کدام کشور بهتر است که به طور دائم در کانادا و استرالیا سکونت داشته باشد؟


    آب و هوا یکی است و دیگری دارای مناطق گرمسیری است. آب و هوا یکی از عواملی است که می تواند تصمیم شما را در مورد یک کشور به سوی دیگر تغییر دهد. کانادا در طول اغلب اوقات زمستان ها و باران های بسیار شدیدی دارد و از سوی دیگر، تابستان با نور خورشید کاملا آرام است. از سوی دیگر، آب و هوای استرالیا بسته به موقعیت مکانی گرمسیری است. این کاملا آفتابی، گرم و دلپذیر در طول سال است. اگرچه تابستان می تواند بسیار سخت باشد و اشعه ماوراء بنفش یک درد است.
    هزینه زندگی - این برای کانادا به نفع برنده است. خانه خود را در کانادا تخفیف ارزان تر از استرالیا است. در استرالیا، قیمت خانه به دلیل مالیات مسکن آن افزایش می یابد. از نظر دیگر کالاهای خانگی، استرالیا نسبت به کانادا بسیار گران است.
    فرصت های شغلی-کانادا صنایع بزرگ تولیدی را ارائه می دهد و به همین دلیل برای بسیاری از مهاجران مشاغل را در مقایسه با استرالیا فراهم می کند، در حالی که استرالیا به طور گسترده ای برای شرکت های فناوری اطلاعات ایالات متحده و مناطق سرحدی منطقه ای آن است. روش پر کردن شغل در هر دو کشور متفاوت است. شما باید در استرالیا باشید تا کار کنید، در عوض در کانادا، اگر شما پیشنهاد شغلی در دست دارید، نسبتا صاف است

    اقتصاد اقتصاد کانادا، گاهی اوقات ناچیز است زیرا مرزهای خود را با آمریکا دارد و به شدت وابسته به ایالات متحده است. در حالی که اقتصاد استرالیا بیشتر وابسته به کشورهای آسیایی، به ویژه چین است. استرالیا بسیار رقابتی در نظر گرفته می شود در حالی که کانادا به عنوان یک خانواده محور و جامعه مورد توجه قرار گرفته است.
    زندگی در فضای باز - اگر فردی در فضای باز هستید، قطعا استرالیا است. استرالیا دارای طبیعت متنوعی است که کوه ها، سواحل، حیات وحش و بسیاری از مکان های دیگر را خواهید یافت. کانادا دارای تعدادی از مکان های دیدنی مانند Tofino، Quebec City، Whistler، Niagara Falls می باشد، اما شما باید برای آب و هوای مناسب صبر کنید.
    تنوع - به عنوان استرالیا و کانادا، هر دو کشور مهاجران هستند که مردم را از کشورهای مختلف با فرهنگ های مختلف پیدا خواهید کرد. به طور عمده چینی، جامعه هند در کانادا غالب است، اما شما همچنین خواهید یافت سری لانکا، جمعیت جامائیکا. در حالی که در استرالیا شما اندونزیایی، تایلندی، لبنانی و برخی جوامع آمریکایی خواهید یافت

    سهولت درخواست فرایند درخواست ویزای کانادا آسان تر از استرالیا است. استرالیا درخواست های ویزا سخت تر از کانادا دارد. هر دو کشور دارای یک فرایند مبتنی بر امتیاز هستند اما دارای شرایط واجد شرایط بودن و قوانین پردازش هستند.

No comments:

Post a Comment