Monday, February 4, 2019

برای تحصیل کدام بهتر است! کانادا یا آمریکا

برای تحصیل کدام بهتر است! کانادا یا آمریکا
سیاست ویزای U.S. مشکل است

یک پاسخ ممکن است خط مشی ویزا در ایالات متحده باشد.

وزارت امنیت داخلی تهیه پیشنهادی کرده که دانشجویان بین المللی هر ساله مجددا درخواست ویزای خود را در ایالات متحده انجام می دهند. در مقابل، دولت کانادایی دانش آموزان خود را برای ماندن در کشور تا زمانی که ممکن است، تشویق می کند.
سیستم درخواست ویزای ایالات متحده نیز یک پروسه طولانی و پیچیده است که نیازمند بررسی دقیق، پرسش و انتظار زیادی است. روند ویزا کانادا ساده تر و کوتاه تر است، و دانشجویان بین المللی برای دریافت اجازه تحصیلی راحت تر می شوند. اگر تا به اینجای مقاله علاقمند به تحصیل در کشور کانادا هستید، در جریان تحقیقاتی که من داشتم موسسه مقدم می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 
هزینه بالا

دلیل دیگر می تواند هزینه باشد. نه تنها تحصیلات در ایالات متحده را گرانتر از هزینه مطالعات در کانادا می کند، بلکه کمک های مالی به عنوان دانشجوی بین المللی در ایالات متحده بسیار سخت تر است. دانشگاه های کانادا بیشتر احتمال دارد کمک مالی یا بورس تحصیلی به دانشجویان بین المللی ارائه دهند، چیزی که در ایالات متحده بسیار نادر است.

هزینه های تحصیل تنها یک قسمت از داستان است - هزینه زندگی در کانادا نیز بسیار پایین است. دانشجویان بین المللی ممکن است انتخاب کنند تا در کانادا تحصیل کنند زیرا این امر مقرون به صرفه تر است.
 
فرصت های شغلی
طبق اداره آموزش بین المللی کانادایی، بیش از نیمی از دانشجویان بین المللی دانشجویان در کانادا در تلاش هستند تا در نهایت محل اقامت دائمی خود را دریافت کنند.

دانش آموزان بین المللی می توانند در کانادا مدت 3 سال از تحصیل در یک مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) کار کنند که به آنها کمک می کند تا کار را پیدا کنند و دروازه ای برای اقامت دائم و در نهایت شهروندی فراهم می کنند. این کاملا در ایالات متحده نیست که پس از فارغ التحصیلی بدون استخدام مجاز است، مگر اینکه شما حمایت شده باشید. ادراک کلی بین دانشجویان بین المللی این است که خارجی ها در ایالات متحده خوشامد نمی گویند، و این بدون شک بر قابلیت های کاری آنها در بازار محلی تأثیر می گذارد.


بهداشت و درمان
هنگامی که شما در مورد بزرگترین تفاوت بین کانادا و ایالات متحده آمریکا فکر می کنید، مراقبت های بهداشتی عمومی کانادا ممکن است به ذهن برسد.

از آنجایی که مراقبت های بهداشتی کانادا توسط استان های مختلف اداره می شود، پوشش هایی که ارائه می دهند، تفاوت هایی دارند. همه استان ها پوشش ساکنان موقت مانند دانشجویان بین المللی را ارائه نمی دهند. گفت که دانشجویان استان هایی که دانشجویان خارجی را شامل نمی شوند معمولا می توانند در طرح بیمه مدرسه خود تصمیم بگیرند یا از یکی از بسیاری از ارائه دهندگان بیمه خصوصی مقرون به صرفه استفاده کنند.

در ایالات متحده، دانشجویان بین المللی تقاضا برای بیمه درمانی توسط بسیاری از مدارس، اغلب مجبور به پرداخت حق بیمه های سنگین برای مراقبت های بهداشتی خصوصی هستند.

No comments:

Post a Comment