Monday, February 4, 2019

ارزانترین منطقه ایران برای سفر تفریحی در تعطیلات


سفرهای نوروزی و داشتن تعطیلات یکسری روزه یک کدام از گرفتاری های مردمان در روز ها عید است . البته بالا بودن هزینه اسکان و گردش در بخش ها متفاوت شهرها مقداری قابل تفکر است . نکته حائض اهمیت گزینش شهری است که علاوه بر مکانهای جالب و توریسم به یادماندنی , هزینه مهاجرت نیزمقرون به صرفه باشد . بخش ها توریسم کشور‌ایران
کشوری نظیر کشور ایران که دارنده فرهنگ وتمدن و فرهنگ وتمدن چشمگیری است , شهرهای کوچک و بزرگ بخش اعظمی داراست که در آن‌ها شاهد جاذبه های توریسم می‌باشید .
هر مورد از این شهرها سوغاتی و صنعت های دستی منحصربه‌فرد به خویش را داراست . نکته ای که بایستی به آن اعتنا کرد این است که از میان این شهرها کدام یک درین روز ها کمترین هزینه را برای مسافر رقم می‌زند و تحت عنوان شهر ارزان می توان از آن نام موفقیت .

تفرش
تفرش شهری خوشگل که دارنده جاذبه های ارگانیک بخش اعظمی است . از این جاذبه های توریسم می شود به آبشار قطره باران , روستای خانک , روستای طلاد , آب انبار بلور , چشمه آب معدنی گراو , مسجد جامع شش ناو و غار امجک اشاره نمود .
مطلوب ترین بخشها توریسم کشور ایران برای هجرت
از سوغات این شهرستان , گردو , بادام , نان تندی , شیرینی خانگی و عسل می توان اسم موفقیت . درین شهرستان اشخاص نامور و معروفی همچون پروفسور حسابی و پروفسور سحابی زیسته است . شما برای مهاجرت به‌این مکان قشنگ قادر است فقط با 700 تا 800 هزار تومان مهاجرت کرده و دیدن فرمائید .

No comments:

Post a Comment